Erasmus

METODICKÝ PRŮVODCE: Vědecky podložené přístupy ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

V rámci mezinárodního projektu jsme vytvořili praktický materiál především pro asistenty pedagoga, jak krok za krokem zapracovat do své pedagogické praxe vědecky podložené přístupy při práci s dětmi a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.

Rádi bychom poděkovali následujícím českým školám za úzkou spolupráci při tvorbě metodického průvodce:

  • • Církevní základní škola a mateřská škola ARCHA, Petroupim,
  • • Základní škola Otevřeno, Benátky nad Jizerou,
  • • Základní škola Solidarita, Praha 10.

Metodický průvodce byl vytvořen díky finanční podpoře z programu Erasmus+ spolufinancovaném Evropskou unií v rámci projektu č. 2021-2-CZ01-KA210-VET-000048325 „Posílení inkluzivního vzdělávání: Zvyšování kvalifikace asistentů pedagoga v používání vědecky podložených přístupů ve vzdělávací praxi“.

CS_Co-fundedbytheEU_RGB_POS

METODICKÝ PRŮVODCE: Vědecky podložené přístupy ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Metodický průvodce v ČJ

VODIČ: Prakse zasnovane na dokazima za učenike kojima je potrebna dodatna obrazovna podrška

Metodický průvodce v Srbštině

Aktuálně vypsané kurzy na toto téma:

Úvod do tématu podpory žáků na autistickém spektru a s mentálním postižením s využitím vizuální podpory, sociálních příběhů, pobídek a posílení

Seznámení se s konceptem vědecky podložených přístupů podpory dosahování vzdělávacích, sociálních a komunikačních cílů dětí a žáků s mentálním postižením a poruchami autistického spektra.

Informace o kurzu

Začátek kurzu:

  • Úno
  • 12
  • 2024
  • 9:00 -16:00
  • Jahodová 2800/44, Záběhlice, 106 00 Praha 10